Korduma kippuvad küsimused

Tellimine e-poest

Enne tellimust tutvu tellimis-, maksmis- ja tagastamisjuhendiga.

Tellimused võetakse vastu ööpäevaringelt. Tellimuse sooritamiseks valige sobiv toode, värvitoon ning randme ümbermõõde. Palun jälgige ekraanile ilmuvaid juhiseid. Tellimuse sooritamisel küsime vaid neid andmeid, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks ja kohale toimetamiseks. Tellimuse vormistamiseks valige makseviis. Kinnitage tellimus.

Teie tellimuse vormistamisel väljastatakse e-maili teel tellimuse kinnitus. Tellimuse kinnituses on ära toodud nii tellitud tooted kui ka Sinu kontaktandmed koos tellimuse sihtkoha andmetega. Vastavalt teie poolt valitud makseviisile saate tasuda kauba eest mõne meie E-poe pangalingi kaudu. Tellimus valmib 21 päeva jooksul pärast tellimuse esitamist.

Värvitoonide osas ei pruugi ekraanilt nähtu reaalse värvitooniga 100% klappida. Pildid on illustratiivse tähendusega ja Sinu ekraani seadete üle puudub meil kontroll.

Tellimuse eest tasumine e-poes (makseviisid)

  • Tellimuse kinnitus väljastatakse süsteemi poolt automaatselt peale tellimuse sooritamist. Tellimuse kinnitus ei tähenda, et tellimus on välja saadetud, vaid et tellimus on vastu võetud ja ootab tasumiskinnitust. Kui kinnitust ei tule 1 tunni jooksul tellimuse vormistamisest, palun võta meiega ühendust Henri@wooch.ee või 5624 6777. Võimalik, et Sinu poolt sisestatud e-maili aadress ei ole korrektne, e-postkasti maht on ületatud või e-kiri on jäänud kinni spämmifiltrisse.
  • Maksmine internetipangas käib koostöös Maksekeskusega, mis võimaldab lihtsalt ja turvaliselt maksta oma Intereneti kaudu tehtud ostude eest. Sind suunatakse leheküljele, kus Sa saad valida oma panga ja maksta tellimuse eest Sulle sobiva pangalingi kaudu.
  • Tellimus võetakse töösse ja hakatakse täitma pärast tellimuse eest tasumisele kuuluva summa laekumist meie arvelduskontole. Kõik veebipoes olevad hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.

Tellimuse kohaletoimetamine

Pärast tellimuse valmimist komplekteerib Wooch tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartnerile DPD Eesti AS. Tellimuse kohaletoimetamine toimub 1-3 päeva jooksul pärast tellimuse valmimist teie antud andmete põhjal. Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.

Wooch ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Wooch ei saanud mõjutada ega ette näha.

Tagastamine

  • Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul.
  • Kauba tagastamise soovist tuleb teatada meiliaadressile info@wooch.ee
  • Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
  • 14-päevane taganemisõigus ei kehti kauba puhul (VÕS § 53 lg 4), mis on valmistatud tellija isiklikke vajadusi arvestades või tellija esitatud tingimuste kohaselt (nt kui kellale on tehtud graveering vastavalt Tarbija soovile).

Privaatsus

Käsitleme isikuandmeid konfidentsiaalsena ja avaldame kolmandale osapoolele vaid juhul, kui see on vajalik kauba kohale toimetamiseks või seadusega ettenähtud juhul. Juhul kui tellimisel tekib mingi tõrge või vajad tellimisel lisainformatsiooni, saab küsimuse või tellimuse esitada ka e-maili teel. Võta ühendust aadressil info@wooch.ee.

Lisainfo

Küsimuste ja ettepanekutega võib meie poole alati pöörduda: info@wooch.ee
Ilusat kellakandmist soovides,
Sinu Wooch